Post Type Selectors
Search in pages
Search in posts
Menu

Review panel

Herken je dat..

Je heb een lijst in je hoofd, op je telefoon in notities of opgehangen op het memobord. Een lijst met boeken, producten of apps die je nog eens wilt bekijken. Misschien liggen ze zelfs klaar in je boekenkast of op je nachtkastje. Maar wanneer ga je ze bekijken? Als je vakantie hebt? Als je meer tijd hebt? Als .. als .. als ..

Je vindt het interessant en besteedt er graag meer tijd aan, want het is je inspiratie. Je wilt op de hoogte blijven. Maar wanneer dan? En als je al tijd hebt gevonden, komt de volgende vraag: wat dan? Welk boek kies je? Welk spel of welke app ga je echt gebruiken?

Er zijn zo ontzettend veel boeken, methodes, apps en dat worden er steeds meer. Over hooggevoeligheid wordt nu al veel meer geschreven dan 5 of 10 jaar geleden. En dan zijn er ook nog heel veel producten die niet perse over HSP gaan, maar wel daaraan raken of interessant zijn. Hoe hou je het overzicht? Hoe voorkom je dat je door de bomen het bos niet meer ziet? Daar helpt het reviewpanel je bij.

Wij helpen je..

Je hoeft namelijk niet alles te hebben, lezen of bekijken. Je kunt op de hoogte zijn van wat er is, de hoofdlijnen weten en tóch tijd hebben voor jezelf. Áls je dan kiest om een boek erbij te pakken, of om die ene app te downloaden, dan kies je daar bewust voor. Zonder er weer aan te beginnen maar niet af te maken. Wij helpen je met het review panel om een overzicht te hebben van interessante boeken, methodes en apps. In dat overzicht lees je per product wat we ervan vinden en waarom. Ook geven we een cijfer. Op basis daarvan maak jij dan je keuze. Geen verspilling, lange wensenlijsten en het gevoel dat je achter de feiten aan loopt of iets mist. Met ons review panel ben je op de hoogte en maak je weloverwogen keuzes.

Reviewen omdat..

We kregen de afgelopen jaren steeds vaker de vraag ‘Wat vinden jullie van dat boek?’ of ‘Kennen jullie dat coachspel al, wat vinden jullie daarvan?’. We lezen graag, kijken filmpjes en houden in de gaten wat er op de markt komt van onze collega’s over hoogsensitiviteit. De antwoorden op de vragen werden blogs, netwerkleden wilden ook wel reviewen, er ontstond een leesclub, dat veranderde in het review panel. Want naast boeken reviewen we ook methodes, coachspellen en kaarten, apps en meer. Het afgelopen jaar reviewden we ruim 30 boeken en dat aanbod wordt dit jaar nog veel groter!

Het doel van het review panel is op een overzichtelijke manier het product bekijken en beoordelen. Aan de hand van een vaste opzet zodat je de hoogtepunten kunt lezen, de sterke en minder sterke kanten van het product en waarom het wel of niet een aanrader is. Je kunt van ons een uitgebreide review verwachten die kritisch én praktisch ingestoken is. De panelleden zijn deskundigen met verschillende achtergronden. Met behulp van ons review panel hou je een overzicht van wat er is aan interessante boeken, methodes en apps, maar hoef je het niet allemáál zelf te lezen. Dat bespaart je een hoop tijd en energie!

Hoe & wat we reviewen

Een aantal uitgeverijen weet ons te vinden en houden ons op de hoogte van nieuwe boeken of methodes die uitkomen. We krijgen dan 1 of meerdere exemplaren om te reviewen én weg te geven. Bij veel nieuwe reviews hoort dan ook een winactie (op onze socials), dus hou dat in de gaten! Schrijvers die boeken in eigen beheer uitgeven weten ons ook te vinden en delen graag hun producten met ons. Daarover lees je hier de reviews én maak je dus regelmatig kans om te winnen.

SUGGESTIES OF JE EIGEN PRODUCT LATEN REVIEWEN?

Wil je graag jouw product door ons panel laten reviewen? Of heb je een suggesties voor een leuk boek of product dat nog geen review heeft van ons? Neem dan contact op!

BoekenBoeken