2 Comments

  1. Hetty Koenraads
    9 januari 2019 @ 19:42

    Beste Jorieke

    Wat helaas in de recensie niet vermeld wordt is dat Kim Crabeels op haar website ook nog een leesmap ter beschikking stelt met lessugesties – die aanvulling wilde ik jullie niet onthouden:
    https://www.kimcrabeels.be/boeken/ik-prik/
    https://issuu.com/uitgeverij-lannoo/docs/lesbrief_ik_prik

    Groeten,
    Hetty Koenraads

    Reply

    • Rhea Ham Rhea Ham
      11 januari 2019 @ 09:02

      Dag Hetty,

      Bedankt voor je bericht! Ik heb een bladerversie van de lesbrief toegevoegd. Mooie tip!

      Hartelijke groet,
      Rhea Ham

      Reply

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Bedankt voor het klikken op de knop!

Mijn naam is Tom van ‘t Zand en ik doe onderzoek naar de website van Hooggevoelig heel gewoon. Om mij te helpen kun je onderstaand formulier invullen.

Alvast bedankt!

 

 

Vraag 1: Met welk doel bezocht je onze website? (meerdere antwoorden mogelijk)

Iets anders:

Vraag 2: Heb je dit doel of deze doelen bereikt?
NeeDeelsJa

Vraag 3: Hoe zou je de tijd die het kostte om dit doel te bereiken omschrijven?
Erg langzaamLangzaamGemiddeldSnelZeer snelIk heb mijn doel(en) niet bereikt

Vraag 4: Hoe zou je het aantal (muis)klikken om je doel te bereiken omschrijven?
Heel veel klikkenVeel klikkenGemiddeld aantal klikkenWeinig klikkenHeel weinig klikken

Vraag 5: Wat vind je van de gebruikersvriendelijkheid van onze website?
Erg gebruikersonvriendelijkGebruikersonvriendelijkNeutraalGebruikersvriendelijkErg gebruikersvriendlijk

Naast deze vragenlijst wil ik ook een liveonderzoek doen. In dit onderzoek wordt de deelnemer gevraagd een scenario te doorlopen op de website. Ik observeer dat en stel na afloop een aantal vragen.

Vraag 6: Mag ik je benaderen met meer informatie over dit liveonderzoek?
Ja, je mag mij benaderen met meer informatie over het liveonderzoek.Nee

Vraag 6a: Wat is je naam?

Vraag 6b: Wat is je E-mailadres?

Vraag 6c: In welke doelgroep van onze website schaar je jezelf?
Professional (werkt met hooggevoelige mensen)Bedrijfsmatige bezoeker (wat kan ik met hooggevoeligheid in mijn bedrijf)Particuliere bezoeker (opzoek naar informatie over hooggevoeligheid)

Heb je verder nog vragen of opmerkingen?

Bedankt voor het invullen van de vragenlijst!

Pin It on Pinterest