Je bent hier Hooggevoelig heel gewoon > Over ons

Over ons

Onze missie? Een klimaat scheppen waar hooggevoeligheid als talent wordt ervaren. Waar denken sámen met voelen en bewustzijn zorgt voor stevig persoonlijk leiderschap. Op de werkvloer, op school, in de zorg én thuis. En hoewel we je ook graag de vuistregels leren, blijft het creëren van de ideale omgeving maatwerk. We helpen jou om de ondersteuningsvraag helder te maken en zorgen vervolgens voor een passende aanpak. Daarbij mag je altijd rekenen op wetenschappelijke fundering, ervaringsgericht leren en praktijkgericht werken.

Het credo ‘One size fits all’ is niet aan ons besteed. Wij vertellen je niet dé manier om om te gaan met je eigen hooggevoeligheid, die van je cliënt of die van je medewerkers. Wel helpen we mensen om te opnieuw te leren kijken, zodat ze zélf de oplossing ontdekken. Zo stellen we mensen in staat om verantwoordelijkheid te nemen voor hun eigen verhaal, om authentiek te zijn. Ons uitgangspunt is daarbij altijd talent. Hoewel veel mensen bij ons aankloppen vanuit de ‘last kant’, zien wij hooggevoeligheid altijd als kracht en waardevolle toevoeging. We dagen hooggevoelige mensen én hun omgeving graag uit om dat perspectief aan te nemen.

Jouw specialist in hooggevoeligheid

Misschien wil je zelf leren hoe je hooggevoelig talent tot bloei kunt brengen. Dan helpen wij jou(w team) om expert te worden. Met incompany training en coaching bijvoorbeeld. Liever het gemak van partnerschap of tijdelijk een deskundige ‘in huis’? Ook dan ben je bij ons aan het juiste adres. Welke ondersteuning je ook kiest, we zoeken altijd naar een combinatie van leren door persoonlijke aandacht en zelfstandig online ontwikkelen. En bovendien; aan de slag!

Actueel door verbinding

En dat doen we niet alleen. We toetsen onze jarenlange kennis en ervaring continu aan de praktijk. Zo nemen we deel aan een consortium van diverse Nederlandse universiteiten, werken we nauw samen met het UWV en verbinden we een landelijk netwerk van hooggevoeligheidsdeskundigen. Allemaal mensen met een gemeenschappelijke wens, maar uiteenlopende specialismen. De omgeving die we daarmee voor onszelf hebben gecreëerd, maakt dat we altijd een goed antwoord hebben op verdiepingsvragen van organisaties, professionals, hulpverleners en particulieren.

Practise what you preach

Dat we onszelf specialist in hooggevoeligheid noemen, is niet zomaar. Al geruime tijd leren we anderen over omgaan met hooggevoeligheid, maar lang daarvoor verzamelden we al kennis in het dagelijks leven. Ons team bestaat volledig uit ervaringsdeskundigen. We hebben zelf allemaal ervaren hoe het is om als hooggevoelig mens op te groeien, in contact te zijn met anderen en om deel te nemen aan het werkende leven. Ieder op onze eigen manier leerden we met vallen en opstaan onze eigen talenten, valkuilen en voorkeuren kennen. De combinatie van persoonlijke verhalen en professionele vaardigheden maakt ons een ijzersterke partij in het vak.

Bedankt voor het klikken op de knop!

Mijn naam is Tom van ‘t Zand en ik doe onderzoek naar de website van Hooggevoelig heel gewoon. Om mij te helpen kun je onderstaand formulier invullen.

Alvast bedankt!

 

 

Vraag 1: Met welk doel bezocht je onze website? (meerdere antwoorden mogelijk)

Iets anders:

Vraag 2: Heb je dit doel of deze doelen bereikt?
NeeDeelsJa

Vraag 3: Hoe zou je de tijd die het kostte om dit doel te bereiken omschrijven?
Erg langzaamLangzaamGemiddeldSnelZeer snelIk heb mijn doel(en) niet bereikt

Vraag 4: Hoe zou je het aantal (muis)klikken om je doel te bereiken omschrijven?
Heel veel klikkenVeel klikkenGemiddeld aantal klikkenWeinig klikkenHeel weinig klikken

Vraag 5: Wat vind je van de gebruikersvriendelijkheid van onze website?
Erg gebruikersonvriendelijkGebruikersonvriendelijkNeutraalGebruikersvriendelijkErg gebruikersvriendlijk

Naast deze vragenlijst wil ik ook een liveonderzoek doen. In dit onderzoek wordt de deelnemer gevraagd een scenario te doorlopen op de website. Ik observeer dat en stel na afloop een aantal vragen.

Vraag 6: Mag ik je benaderen met meer informatie over dit liveonderzoek?
Ja, je mag mij benaderen met meer informatie over het liveonderzoek.Nee

Vraag 6a: Wat is je naam?

Vraag 6b: Wat is je E-mailadres?

Vraag 6c: In welke doelgroep van onze website schaar je jezelf?
Professional (werkt met hooggevoelige mensen)Bedrijfsmatige bezoeker (wat kan ik met hooggevoeligheid in mijn bedrijf)Particuliere bezoeker (opzoek naar informatie over hooggevoeligheid)

Heb je verder nog vragen of opmerkingen?

Bedankt voor het invullen van de vragenlijst!

Pin It on Pinterest