Skip to content
logo-hghg-blauw
my-sental-platform
mysental

Meer resultaten

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in pages
Search in posts
Menu

Masterclass

HSP Branding

Je volgt de masterclass HSP Branding omdat je, binnen je huidige bedrijf of instelling, aan de slag wilt met hooggevoeligheid maar je weet niet precies hoe. Of misschien wil je starten met je eigen coachpraktijk en ben je op zoek naar een stap-voor-stap aanpak. Je zit vol ideeën, plannen, dromen en verlangens en het voelt als “groot”. Je vindt het lastig echt te komen tot de kern en tot ondernemen van actie. Tijdens HSP Branding doorloop je een proces wat je inhoud en structuur geeft. Uiteindelijk creëer je een “product”, waarvan je de vorm zelf kunt kiezen, dat klopt bij jouw ideeën, persoonlijkheid en werk. Door deel te nemen maak je ruimte voor je eigen verlangen en maak je zichtbaar wie jij bent als HSP professional, je leert jezelf, hooggevoeligheid en/of je bedrijf te profileren oftewel te “branden”.

Herken je dit?

Je hebt een droom, een visie. Je wilt hooggevoeligheid een duidelijk podium geven omdat er in je werkomgeving nog veel te doen is op dat gebied. Je komt er alleen niet aan toe om ruimte te maken en je hebt nog niet de “guts” om dit echt te gaan doen.

Je wilt je eigen coachpraktijk starten en je vraagt je af waar te beginnen. Je weet dat je veel kwaliteiten in huis hebt en dat je voor klanten echt van betekenis zou kunnen zijn, maar er zijn ook twijfels en je ziet beren op de weg. Je vraagt je af of men wel op jou zit te wachten?

Je bent al een tijdje bezig met je onderneming/praktijk en je wilt hooggevoeligheid integreren. Maar hoe doe je dat? Hoe communiceer je daarover met klanten, past het wel bij je oorspronkelijke vak en doelstellingen? Hoe breng je dit als een logisch geheel bij elkaar?

HSP Branding is interessant omdat..

Als we willen dat hooggevoeligheid serieus wordt genomen, mogen we onszelf en onze business ook serieus en professioneel neerzetten. En vergis je niet; er zijn veel mensen die “iets” doen met hooggevoeligheid. Daarnaast is de zoektocht tussen wat er allemaal mogelijk is en wat echt past bij iemand interessant en inspirerend. Het moet congruent zijn, anders komt het (je) niet over, zeker niet als je werkt met sensitieve mensen. 

“Ik houd van samen ontdekken, zodat we samen trots kunnen zijn.”

Ellis Bosmans

Trainer, Coach en ondernemer Hoogsensitiviteit

HSP Branding

Hoe zou het zijn als ...

Je voor elkaar krijgt wat je diep in je hart graag wilt en zo kunt werken zoals jijzelf wilt. 

Je stap voor stap aan de slag gaat en onderzoekt wie jij bent en hoe je jouw passie en sensitief talent optimaal inzet. 

Jij jezelf op een authentieke professionele manier in een veilige setting profileert en feedback en tips ontvangt? Dat geeft vertrouwen, waardoor je je gekozen koers beter volgt.

Masterclass
HSP Branding

In een online sessie van een uur en een drie uur durende training op locatie leer je over personal branding, kernwaarden, waardeoriëntatie en ga je aan de slag met een stap-voor-stap-brandingsmodel.

€ 195,-

(Btw vrij)

 


√ 1 uur online training via Zoom


√ 3 uur training op locatie


√ Leren in een kleine groep deelnemers, max. 8 mensen


Kenmerkend voor de masterclass HSP Branding is

Het eerste gedeelte is een online training via Zoom waarin personal branding, kernwaarden, waardeoriëntatie en een stap-voor-stap-brandingsmodel aan bod komen. Met dit uitgewerkte model ga je individueel thuis aan de slag om een match te vinden tussen jou als uniek persoon, hoogsensitiviteit en het werkveld waarin je actief bent of wilt zijn. Het tweede gedeelte is een fysieke training in Doorn waarin elke deelnemer zijn oogst van het doorlopen van het model laat zien.

2 delig

Het eerste gedeelte is een online training via Zoom waarin personal branding, kernwaarden, waardeoriëntatie en een stap-voor-stap-brandingsmodel aan bod komen. Met dit uitgewerkte model ga je individueel thuis aan de slag om een match te vinden tussen jou als uniek persoon, hoogsensitiviteit en het werkveld waarin je actief bent of wilt zijn. Het tweede gedeelte is een fysieke training in Doorn waarin elke deelnemer zijn oogst van het doorlopen van het model laat zien.
We kunnen lang lezen, praten, overdenken, peinzen en twijfelen maar verandering begint bij doen, experimenteren, fouten durven maken, je laten zien, een podium zoeken om te delen, te leren en te reflecteren.

Doen

We kunnen lang lezen, praten, overdenken, peinzen en twijfelen maar verandering begint bij doen, experimenteren, fouten durven maken, je laten zien, een podium zoeken om te delen, te leren en te reflecteren.
Er wordt een investering en commitment gevraagd en dat is ook nodig. Een eigen brandings- en creatieproces kun je alleen zelf doorlopen en dat gaat niet vanzelf of in korte tijd.

Een proces

Er wordt een investering en commitment gevraagd en dat is ook nodig. Een eigen brandings- en creatieproces kun je alleen zelf doorlopen en dat gaat niet vanzelf of in korte tijd.
Er zitten veel keuzes in dit programma (pick and choose), zodat deelnemers alleen die opdrachten doen die passen bij hun behoefte, doel en uitdaging. Zo rendeert de voorbereiding maximaal.

Maatwerk

Er zitten veel keuzes in dit programma (pick and choose), zodat deelnemers alleen die opdrachten doen die passen bij hun behoefte, doel en uitdaging. Zo rendeert de voorbereiding maximaal.

Kies hier jouw training Kies welke datum goed bij jou past!

Geen evenementen gevonden!

Praktische informatie & veelgestelde vragen

Duur

1 uur online en 3 uur op locatie

Investering

€ 195,- btw vrij all-in

Diploma

Certificaat / bewijs van deelname

Op locatie

Beschikbaar

Praktische informatie

Over de inhoud van de module

Over de locatie

Over de online training

Over de vereisten

Over de module 

Tijdens de trainingen op de locaties nemen we de maatregelen rondom het coronavirus in acht, we stemmen regelmatig af met de locatie over hygiene, 1,5 meter en de andere richtlijnen die RIVM voorschrijft. De trainingsgroepen bestaan daarom uit maximaal 8 deelnemers. Heb je hier vragen over, stel ze gerust. 

Een andere vraag? Je bent van harte welkom!

Contact-hooggevoelig-heel-gewoon

Neem contact op

Twijfel je nog om mee te doen?

Vul het formulier in en we nemen binnen twee werkdagen contact met je op. 

    Pin It on Pinterest