Je bent hier Hooggevoelig heel gewoon > UWV Werkfit

UWV-Werkfit

Over ons partnerschap met het UWV

Het UWV stelt dat mensen op hun best zijn als ze met werk kunnen deelnemen aan de maatschappij. De maatschappij functioneert op haar beurt het best als zoveel mogelijk mensen er met werk aan deelnemen. Het UWV ziet het als haar missie om, samen met haar partners, verschil te maken door werken voor mensen te bevorderen.

Daarbij biedt het UWV graag nieuw perspectief om werken en deelname aan de maatschappij te bevorderen. Dat nieuwe perspectief is in ons geval de impact die hooggevoeligheid kan hebben op je werk. Op het soort werk dat je leuk vindt, een werkplek die bij je past en een cultuur waar jij je prettig voelt. Als we hooggevoeligheid maatschappij breed (weer) gewoon willen maken, is de werkvloer één van de belangrijkste plekken om hier aandacht voor te vragen.

Hooggevoelig en middenin de maatschappij

Vergis je niet, we willen hooggevoeligheid niet ‘branden’ als iets heel speciaals. Hooggevoelige mensen zijn niet gebaat bij uitsluiting of uitzonderingen, het is juist belangrijk dat zij mét hun eigenschap middenin de maatschappij kunnen staan. Onze verbinding met het UWV symboliseert dat. We geloven wel dat ieder hooggevoelig mens mooie talenten bij zich draagt en een unieke bijdrage kan leveren in zijn/haar werk.

Daarom is het zo belangrijk dat we deze mensen ‘werkfit’ maken. Dat is niet altijd makkelijk. Zeker als je je járen niet werkfit hebt gevoeld. Een persoonlijke ontwikkelingsreis is hard werken en investeren. Dat doen we samen het met UWV. Wij zijn ook als opleidingsinstituut aan het UWV verbonden, zodat professionals bij ons trainingen en opleidingen over hooggevoeligheid kunnen volgen.

Begripvolle ondersteuning zonder zweverig gedoe

We zijn ontzettend trots dat we als opleidingsinstituut en als netwerk van deskundigen samen met het UWV zoveel mensen mogen ondersteunen. Hooggevoelig heel gewoon is de eerste en enige organisatie die op het gebied van hooggevoeligheid partner is van het UWV. Dat is voor ons een fantastische kans om onze kennis over hooggevoeligheid, de wetenschappelijke achtergrond, de praktische kennis, methodes en tools (et cetera) te mogen delen. Zonder vaag of zweverig te zijn. We geloven namelijk in praktische toepasbaarheid, vertaling naar de dagelijkse praktijk en zélf ervaren.

Dit alles bieden we in verschillende vormen aan. In groepen, één op één, online. En altijd op je eigen tempo, met een combinatie van visueel, cognitief en ervaringsgericht leren. Ons DNA, waarin al het bovenstaande is ondergebracht, sluit naadloos aan bij de visie van het UWV op werk, re-integratie en participatie.

UWV-hooggevoelig-heel-gewoon-werkfit

Bedankt voor het klikken op de knop!

Mijn naam is Tom van ‘t Zand en ik doe onderzoek naar de website van Hooggevoelig heel gewoon. Om mij te helpen kun je onderstaand formulier invullen.

Alvast bedankt!

 

 

Vraag 1: Met welk doel bezocht je onze website? (meerdere antwoorden mogelijk)

Iets anders:

Vraag 2: Heb je dit doel of deze doelen bereikt?
NeeDeelsJa

Vraag 3: Hoe zou je de tijd die het kostte om dit doel te bereiken omschrijven?
Erg langzaamLangzaamGemiddeldSnelZeer snelIk heb mijn doel(en) niet bereikt

Vraag 4: Hoe zou je het aantal (muis)klikken om je doel te bereiken omschrijven?
Heel veel klikkenVeel klikkenGemiddeld aantal klikkenWeinig klikkenHeel weinig klikken

Vraag 5: Wat vind je van de gebruikersvriendelijkheid van onze website?
Erg gebruikersonvriendelijkGebruikersonvriendelijkNeutraalGebruikersvriendelijkErg gebruikersvriendlijk

Naast deze vragenlijst wil ik ook een liveonderzoek doen. In dit onderzoek wordt de deelnemer gevraagd een scenario te doorlopen op de website. Ik observeer dat en stel na afloop een aantal vragen.

Vraag 6: Mag ik je benaderen met meer informatie over dit liveonderzoek?
Ja, je mag mij benaderen met meer informatie over het liveonderzoek.Nee

Vraag 6a: Wat is je naam?

Vraag 6b: Wat is je E-mailadres?

Vraag 6c: In welke doelgroep van onze website schaar je jezelf?
Professional (werkt met hooggevoelige mensen)Bedrijfsmatige bezoeker (wat kan ik met hooggevoeligheid in mijn bedrijf)Particuliere bezoeker (opzoek naar informatie over hooggevoeligheid)

Heb je verder nog vragen of opmerkingen?

Bedankt voor het invullen van de vragenlijst!

Pin It on Pinterest