Je bent hier Hooggevoelig heel gewoon > UWV Werkfit

UWV-Werkfit

Over ons partnerschap met het UWV

Het UWV stelt dat mensen op hun best zijn als ze met werk kunnen deelnemen aan de maatschappij. De maatschappij functioneert op haar beurt het best als zoveel mogelijk mensen er met werk aan deelnemen. Het UWV ziet het als haar missie om, samen met haar partners, verschil te maken door werken voor mensen te bevorderen.

Daarbij biedt het UWV graag nieuw perspectief om werken en deelname aan de maatschappij te bevorderen. Dat nieuwe perspectief is in ons geval de impact die hooggevoeligheid kan hebben op je werk. Op het soort werk dat je leuk vindt, een werkplek die bij je past en een cultuur waar jij je prettig voelt. Als we hooggevoeligheid maatschappij breed (weer) gewoon willen maken, is de werkvloer één van de belangrijkste plekken om hier aandacht voor te vragen.

UWV-hooggevoelig-heel-gewoon-werkfit

Hooggevoelig en middenin de maatschappij

Vergis je niet, we willen hooggevoeligheid niet ‘branden’ als iets heel speciaals. Hooggevoelige mensen zijn niet gebaat bij uitsluiting of uitzonderingen, het is juist belangrijk dat zij mét hun eigenschap middenin de maatschappij kunnen staan. Onze verbinding met het UWV symboliseert dat. We geloven wel dat ieder hooggevoelig mens mooie talenten bij zich draagt en een unieke bijdrage kan leveren in zijn/haar werk.

Daarom is het zo belangrijk dat we deze mensen ‘werkfit’ maken. Dat is niet altijd makkelijk. Zeker als je je járen niet werkfit hebt gevoeld. Een persoonlijke ontwikkelingsreis is hard werken en investeren. Dat doen we samen het met UWV. Wij zijn ook als opleidingsinstituut aan het UWV verbonden, zodat professionals bij ons trainingen en opleidingen over hooggevoeligheid kunnen volgen.

Klanttevredenheids onderzoek geeft ons een 8.7!

Bij de afronding van 2019 hebben we 46 trajecten lopen waaronder een klanttevredenheidsonderzoek gedaan is. We krijgen maar liefst een 8.7! Daar zijn we heel trots op. Natuurlijk merken we dagelijks in de praktijk tijdens de trajecten wat het de mensen brengt, om hooggevoeligheid mee te nemen in het coachingstraject. Het is essentieel om mensen weer (werk)fit te maken. Maar om het dan ook in een onderzoek terug te zien, dat is heel mooi.

Wil je het hele rapport van het onderzoek lezen? Dat doe je hier >>  

werkfit-8.7-hooggevoeligheelgewoon

Begripvolle ondersteuning zonder zweverig gedoe

We zijn ontzettend trots dat we als opleidingsinstituut en als netwerk van deskundigen samen met het UWV zoveel mensen mogen ondersteunen. Hooggevoelig heel gewoon is de eerste en enige organisatie die op het gebied van hooggevoeligheid partner is van het UWV. Dat is voor ons een fantastische kans om onze kennis over hooggevoeligheid, de wetenschappelijke achtergrond, de praktische kennis, methodes en tools (et cetera) te mogen delen. Zonder vaag of zweverig te zijn. We geloven namelijk in praktische toepasbaarheid, vertaling naar de dagelijkse praktijk en zélf ervaren.

Dit alles bieden we in verschillende vormen aan. In groepen, één op één, online. En altijd op je eigen tempo, met een combinatie van visueel, cognitief en ervaringsgericht leren. Ons DNA, waarin al het bovenstaande is ondergebracht, sluit naadloos aan bij de visie van het UWV op werk, re-integratie en participatie.

Wat vinden zij?

Deze mensen deden een Werkfit traject bij Hooggevoelig heel gewoon en delen hun ervaring

UWV Werkfit

“Ben heel tevreden”

“Zeer goede begeleiding, ook fijn via de muziek (bij Miranda op den Brouw, de Grondtoon)”

“Had een goede klik, ze voelde me goed aan en stelde de juiste vragen. Praatte niet met me mee en hield me een spiegel voor.” 

“Klikte goed, voelde vertrouwd. Open en eerlijk contact, dat hielp me verder” 

“De coach bleek zeer goed in staat om op de ontwikkelbehoefte van mij aan te sluiten en de persoonlijke vaardigheden aan te spreken die nodig waren om tot concrete handelingen en resultaat te komen”

  • Ik geef een 8 omdat..

    Ik had een hele goede klik met mijn coach van Hooggevoelig heel gewoon, ik voelde me echt gezien en gehoord. De afspraken verliepen goed en ze kwam haar afspraken na. Ik heb veel inzichten verkregen. 

    positieve-ervaringen-themamodule-hooggevoelige-kinderen
  • Ik geef een 9 omdat..

    Mevrouw was zeer deskundig, stemde goed op mij af, luisterde goed, heeft mij goed geholpen bij mijn persoonlijke groei en was ook zeer sympathiek en vriendelijk. 

    positieve-ervaringen-themamodule-hooggevoelige-kinderen
  • Ik geef een 9 omdat..

    Ik heel tevreden ben over de dienstverlening en de flexibele mogelijkheden om het op maat te maken. 

    positieve-ervaringen-themamodule-hooggevoelige-kinderen
  • Ik geef een 9 omdat..

    Ik werd gehoord en gezien en mij neigen kracht werd naar boven gehaald, deze vrouw kwam authentiek op mij over en ik voelde me veilig om in mijn eigen ontwikkeling te groeien en samen te ontdekken wat past bij mij. 

    positieve-ervaringen-themamodule-hooggevoelige-kinderen

Bedankt voor het klikken op de knop!

Mijn naam is Tom van ‘t Zand en ik doe onderzoek naar de website van Hooggevoelig heel gewoon. Om mij te helpen kun je onderstaand formulier invullen.

Alvast bedankt!

 

 

Vraag 1: Met welk doel bezocht je onze website? (meerdere antwoorden mogelijk)

Iets anders:

Vraag 2: Heb je dit doel of deze doelen bereikt?
NeeDeelsJa

Vraag 3: Hoe zou je de tijd die het kostte om dit doel te bereiken omschrijven?
Erg langzaamLangzaamGemiddeldSnelZeer snelIk heb mijn doel(en) niet bereikt

Vraag 4: Hoe zou je het aantal (muis)klikken om je doel te bereiken omschrijven?
Heel veel klikkenVeel klikkenGemiddeld aantal klikkenWeinig klikkenHeel weinig klikken

Vraag 5: Wat vind je van de gebruikersvriendelijkheid van onze website?
Erg gebruikersonvriendelijkGebruikersonvriendelijkNeutraalGebruikersvriendelijkErg gebruikersvriendlijk

Naast deze vragenlijst wil ik ook een liveonderzoek doen. In dit onderzoek wordt de deelnemer gevraagd een scenario te doorlopen op de website. Ik observeer dat en stel na afloop een aantal vragen.

Vraag 6: Mag ik je benaderen met meer informatie over dit liveonderzoek?
Ja, je mag mij benaderen met meer informatie over het liveonderzoek.Nee

Vraag 6a: Wat is je naam?

Vraag 6b: Wat is je E-mailadres?

Vraag 6c: In welke doelgroep van onze website schaar je jezelf?
Professional (werkt met hooggevoelige mensen)Bedrijfsmatige bezoeker (wat kan ik met hooggevoeligheid in mijn bedrijf)Particuliere bezoeker (opzoek naar informatie over hooggevoeligheid)

Heb je verder nog vragen of opmerkingen?

Bedankt voor het invullen van de vragenlijst!

Pin It on Pinterest